lördag 25 februari 2012

Så här ser min lördag ut.

(Kort taget av mig från april 2011)

Japp då var det lördag, älsklingen steg upp tidigt och gick ut med Zingo så jag fick ligga kvar i sängen och bara njuta, dock låg jag inte speciellt länge, utan 7.30 var jag uppe på benen....
Rätt skönt att inte bara sova bort dagen, men det är nog ingen risk med mig om jag inte är sjuk vill säga har aldrig varit någon sjusovare...

En stor kopp te att njuta av, rostat bröd, strålande sol......
Är det sant kan det vara VÅREN som är på väg?

Sedan satte jag och älsklingen min igång med städningen, han dammsugar (noggrant) och jag tar toaletten samt torkar golven, vi passade även på att borsta vovven, något som jag ibland är rätt dålig på, men det var nog skönt för han att få bort lite underull..

Sedan kaffe och en kaka = energi

Packat väskan för en helkväll hos svärföräldrarna i kväll, det blir långpromenad med vovven före och sedan stanna hos dom för god mat, spakväll (då jag får chans att testa mina nya LUSH produkter) samt melodifestivalen...

NU = Psykologi

/Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar