tisdag 7 februari 2012

Den bitande kylan vill inte släppa greppet


Ja kylan den bet ordentligt i kinderna och näsan idag, till och med tog sig kylan in under dom två lager med byxor jag tagit på mig. Termometern stod idag på -22,9 när jag klev upp, den har dalat ner lite till -22,5
Nu sitter jag här vid datorn och känner mig som en is glass, kanske dax att sätta på kaffebryggaren så man får sig en kopp värme..

Jag har tagit ledigt från skolan idag, ska göra lite personliga saker som jag inte vill skriva om här, fast jag har en öppen personlighet och delger er läsare det mesta, finns det en del jag vill hålla för mig själv...

Sedan i eftermiddag ska jag hoppa in och jobba, var någon vecka sedan nu så det ska bli trevligt, slutar 21.30 i kväll...

Så jag önskar er en underbar dag!

Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar