onsdag 29 februari 2012

Tillbaka till skolan på gott och ont!


(Bild tagen av mig 28/3 2010)

Ville starta upp dagens lilla dagboksinlägg med en bild på mig i älsklingen  ca 1½ månad efter vi första gången hade träffats...

Idag tog jag mig tillbaka till skolan igen, var ju hemma igår också då magen fortfarande smärtade av spolningen av äggledaren.

Gick bra att komma tillbaka till skolan, satte mig ner i cafeterian och surrade med några i min klass, kände att benen darrade lite, men slutade efter ett tag..

Jag tog mig igenom första lektionen, pratade med flera i klassen som var så gulliga, kändes trygg, härligt och välkommnande att vara tillbaka.. Nästa lektion fick jag en liten dipp, men tog mig igenom den också..

Det känns så konstigt för bitvis är jag så lycklig, alla tyckte att jag såg ut att må mycket bättre, men samtidigt så pendlar jag enormt och kan  även känna att det inre darrar och är i uppror, men att ingen ser eftersom jag nu blivit rätt duktig på att dölja det, man spelar liksom ett spel..

Kort dag i skolan vilket var skönt, kändes rätt enkelt, men kroppen sa till på skarpen 1 timma efter jag kommit hem och efter det och fram till för någon timme sedan så har mitt inre känts i obalans, det känns ett slags obehag i kroppen som man inte kan ta på och själv förstår man inte varför man reagerar som man gör för man tycker att allt bara är bra....

Det inre spelar en ett spratt!!!

Jag tror att jag faktiskt innerst inne INTE är redo att gå i skolan, jag vill nog tro det, men om kroppen reagerar så här efteråt så börjar man ju tvivla..

I morgon är en annan dag så då tar jag nya tag, går alltid att gå hem om det går helt åt pipsvängen...

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar