onsdag 12 maj 2010

Vart e sommaren?

Ja kanske för mycket att begära att det ska vara sommar i mitten av maj, men jag vill ha värme och jag behöver solen strålar som gör sådant undervärk för själen....
En annan ska ju jobba hela sommar och då tycker jag inte det är mer än rätt att jag kan få lite sommar känsla redan nu....
Snart e vi ju tillbaka till halsduk, vantar och mössa stadiet...hmmmmm
Och dess värre ser det inte ut att bli så mycket bättre väder till helgen då vi åker till mamma i Lidköping och älsklingen är lång ledig. *suck*

Nä jag vill ha brunbränd kropp, korta kjolar, solglasögon och linne....
Tänk om man skulle protestera lite, men vad skulle folk säga om jag kom gående ute i den munderingen nu?? hi hi hi, troligtvis att jag e lite knäpp, något som faktiskt stämmer !

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar