tisdag 11 maj 2010

Håll tummarna

Japp i dag är det dagen för bilbesiktning så håll tummarna för mig.
Är alltid lite nervös inför detta, kan ha och göra med att jag förut ägde en bil som dom alltid hittade något fel på och som ALDRIG gick igenom på första besöket.
Jag brukar vara duktig och tvätta och städa bilen innan för att ge ett bra intryck, men denna gången har det inte blivit av.
Vi var nere och kollade upp att ljus och sådant funkade, trist att få ombesiktning för en sådan strunt sak. Dock funkar inte skyltlyktan för registreringsskylten, men jag hoppas dom är snäll angående den, då den inte gick att byta av bilverkstaden förra gången utan måste beställas ny...
Ska låna varningstriangel av älsklingens föräldrar då min tydligen blev kvar hos mamma när jag flyttade......

Maria

4 kommentarer:

  1. Jag ska hålla en tumme!! =)

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna! Ja du lär väl iaf inte behöva ett återbesök pga skyltlyktan. Får hoppas allt annat är på topp! :)

    SvaraRadera
  3. Tack gumman, fast dom kan vara rätt kinkiga på bilbesiktningen, men jag hoppas dom ser mellan fingrarna då det gäller skyltbelysningen, så jäkla viktig e den ju inte och många har ingen alls..

    SvaraRadera