onsdag 26 maj 2010

Orolig

Ja jag oroar mig inför morgondagens inhopp inom hemtjänsten, inte egentligen för jobbet i sig, för än om jag inte är van deras rutiner så har jag ju jobbat inom vården förut i många år av och till..

Nä jag är mest orolig för hur ont jag kommer få och hur mycket stryk mitt knä kommer ta, jag menar 2-3 promenader med hunden är nog för att jag ska behöva lägga mig och ta starka tabletter pågrund av värken, så här dåligt som mitt knä mår nu har jag inte känt av på ett år och det skrämmer mig....

Vansinnigt trött nu, efter att ha gått och lagt mig sent igår och stigit upp ovanligt tidigt idag, men jag har inte sovit något alls på dagen, utan hållit igång, då mest vid datorn som ni kan se i min blogg *Ler*

Älsklingen är ute med hunden och jag ska ta och diska, sedan blir det lugna puckar för i morgon bitti 5.30 ringer klockan igen...
Önska mig lycka till!!

Maria

4 kommentarer:

  1. Lycka till! Det kommer att gå hur bra som heslt! =)

    *lyckokramar*

    SvaraRadera
  2. ja jag tror att du klarar detta bra och naturligtvis önskar mamma lycka till
    många kramar

    SvaraRadera
  3. Det kommer säkert att gå jättebra! Men visst är man nervös första dagen..hoppas du får sovit bra i natt! Själv har jag nu bara en enda sömntablett kvar och har gett mig sjutton på att jag ska klara mig utan när dom är slut.

    SvaraRadera
  4. Fick sova som en kratta i natt pågrund av att hundens diareé inte ville ge med sig så man kan säga att jag vakat i natt, knappt sovit 2 timmar i natt så det kändes i morse.

    SvaraRadera