onsdag 12 maj 2010

WHAT?

Japp i dag e det full huggning på tanten, 07.00 ringde alarmet på mobilen för att tala om att här ska du inte ligga och sova inte utan upp ur sängen och ner i tvättstugan med dig.
Och sagt och gjort så blev det,ringde bilverkstan för att boka tid för min bil och få felet fixat, efter det så tog jag och Zingo en skön promenad, dock grått, trist och rätt kallt ute..brrr
Sedan blev det att bädda sängen, plocka undan disken, äta frukost, ner i tvättstugan ännu en gång....
Och just nu sitter jag här och latar mig framför datorn, men nu e det slut med det dammsugaren ska fram innan jag ska ut med zingo igen (blir lite tidigt mellan promenaderna) idag eftersom jag ska till älsklingens föräldrar 12.00 på lunch....

Thats my day

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar