fredag 21 maj 2010

Livet e allt underbart

Ja jag mår så gott nu för tiden, det mörka som kretsade i mitt liv är som bort blåst och det känns som jag svävar runt på fluffiga små rosa moln.

Önskan just nu: Att sitta i vårat hus (som vi inte har), solen skiner, grillen är full laddad och min hand sitter jag med en stor och kall öl.....

Det sista stämmer dock, för efter vi nu avverkat kvällspromenaden med Zingo så har jag hällt upp en stor och kall öl.
Efter det så blir det en sval dusch, myskläder och gos i soffan.

Kvällens middag: Kamben, potatissallad, baguette och sedan lite dessert ost till kvällen....

Väder status: Mulet och kvavt

Känner mig lite socialt undernärd, visst jag har ju älsklingen trevliga sällskap, men jag skulle vilja hamna på fest i morgon, umgås och tjöta lite.....

Trevlig kväll alla där ute, var rädda om varandra!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar