fredag 28 maj 2010

Vilken miss

Satt klistrad framför tv:n igår då andra semifinalen i Eurovision Song Contest avgjordes, givetvis hejande på Sverige, men ska jag erkänna så tyckte jag mest om låten från början sedan har jag mer och mer insett att den nog inte skulle ha en chans.
Vem vet kanske hade det gått bättre om hon hamnat i semifinal 1 i stället då gårdagens start fält var det starkaste på länge.
Kanske fick ledningen en tankeställare nu, nya regler som internationell jury och många delar av svenska folket som röstar och inte förstår sig ett dugg på musik...
Man borde kanske sluta tänka vad som kommer slå nästa år och bara köra på.

Jag hänger i alla fall inte läpp och kommer sitta bänkad på lördag i alla fall, har en hel hög med bra låtar som jag håller på...

Thats all for now

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar