onsdag 5 maj 2010

Uppe före tuppen

Ja kan ni tänka er i morse vaknade jag redan 6.30, det hör ju inte till vanligheten direkt.
Men tänk vad mycket man får gjort då man inte ligger och drar sig, vilket jag i och för sig sällan gör.
Klockan 07.10 startade jag och Zingo morgonpromenaden, jag var nog kanske lite för positiv, jag menar solen lyste ju inte, men ändå tog jag på mig min kortärmade munkjacka..brrrr frös rejält om armarna innan vi hann hem.
Frukost framför TV, bädda sängen, blogga och nu ska jag ta mig an disken, har dessutom redan nu förberett kvällen middag: Paj, genom att göra pajskalet.
Blir lite konstigt idag med tider då jag är bortbjuden på lunch till älsklingen föräldrar redan 12.00, så jag och zingo får ta en tidig lunch promenad.
Ska se om jag inte kan hinna plantera blommorna jag köpte igår innan jag går.

Japp så ser Marias schema ut för dagen....

Maria

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! När jag är hemma går jag aldrig upp tidigt och får oftast inte gjort nåt alls förrän sent på eftermiddan...

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig dag! :) Kram!

    SvaraRadera