onsdag 30 juni 2010

Det är väl som det är

Satt uppe rätt sent igår efter jobbet, hon var nog efter 24.00 innan jag kom i säng.
Både jag och Zingo sov nog rätt oroligt, vaknade när älsklingen klev upp och ännu en gång vid 06.30 men tyckte det var tidigt och la mig igen.
Nästa gång jag vaknade hade klockan redan hunnit bli 9.20, herre gud då blev det bråttom att gå ut med hunden.

Rätt grått och trist idag med lite stänk av regn, men det gör faktiskt inte mig så mycket, rätt skönt faktiskt. Speciellt då jag ska vara på jobbet 13.00 och jobba till 21.00 idag.

Nu ska jag förbereda maten jag ska ha med mig, samt gå ut en sista gång med Zingo...

Känner mig rätt låg just nu och det har sin orsak, men inget jag vill skriva om här.
Även om jag är rätt öppen av mig så är det vissa saker man inte vill berätta, utan känns för privat.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar