söndag 13 juni 2010

Dåligt med uppdatering

Ja sedan i onsdags har jag legat rätt lågt, ingen uppdatering om vad som händer i mitt liv.
Orsaken är jobb, jobb och åter jobb då jag kommit hem sent på kvällarna har det inte funnits någon lust eller ork att skriva något.
Hela 7 dagar på raken har det blivit, med både delad tur igår och idag så nu är kroppen slut.

Har nyss njutit av en varm och lång dusch, snart blir det myskläder och lite ned varvning i soffan för i morgon är jag LEDIG, skööönt.
Har dock tvättstugan + att det behövs dammsugas här hemma, då Zingos ben skräpas och fastar under fötterna då man går runt i lägenheten.

Trivs jätte bra på jobbet, blir intressant och se hur det blir sedan i sommar då alla andra vikarier jobbar, själv har jag haft turen att gå brevid (något jag ska göra lite mer) samt jobbat extra, och då känner man ju sig lite säkrare också....

Mer kommer här i morgon..
Kram

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar