onsdag 16 juni 2010

Just now

Idag har jag allt jobbat igen, underbart väder har vi haft här i Tranemo och än om jag nu inte satt ute i solen då jag kom hem var det skönt att sluta 13.00
Började må lite illa i eftermiddags, tydligen magen som spökar lite, säker lite stress, blandat med mat på dåliga tider.

Nu på kvällen har vi varit hos älsklingens föräldrar, zingo fick följa med så han får vänja sig att vara där hos dom, bra om man någon gång ska åka bort.
Dom bjöd på sallad, hembakat bröd, ost, korv och en underbar tårta till efterrätt, så nu har vi firat våran förlovning med dom. Super mysigt och super fina presenter fick vi....

Jag hoppas nu att någon på jobbet kan ta mitt korta pass på midsommarafton så vi kan åka upp till mamma och vara med på min kompis midsommarfest, dels för att jag saknar dom och mamma och dels för att älsklingen aldrig träffat mina vänner. Hade gärna jobbat midsommar då man tjänar mer om jag fått flera dagar, men nu känns det som det kvittar då vi bara blir låsta och inte kan åka någon stans....

Nu väntar snart sängen för min del, i morgon jobbar jag men börjar inte förrän 16.15 så jag har hela dagen ledigt vilket känns gött...

Maria

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummar & tår... Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Det gör vi med Cilla, antar av din komenatr att du ska dit me =)

    SvaraRadera