torsdag 17 juni 2010

Pust och stön

Ja egentligen är det ju hemskt att jag är inne en sådan här vacker dag, det måste jag allt säga.
Att ha legat på stranden med en kall öl eller drink hade ju varit dröm scenariot

Nu är i alla fall hemmet snart skinande blankt, bara sängen som ska renbäddas, efter det hinner jag nog vila mig lite innan jag ska traska till jobbet för ett pass mellan 16.15 till 21.15

Sitter och funderar på vad jag ska äta och dricka i morgon på festen, köttet är uttaget men resten fattas, får väl inhandla det efter jobbet i morgon...

SAKNAR min mamma och mina vänner jätte mycket, blir ju inte så att man träffas så ofta nu när jag flyttat och i sommar blir det nog inte så många resor dit och ingen till Norrland då jag jobbar till och med vecka 33

Har känt mig lite låg en tid, men det ordnar väl upp sig hoppas jag...


Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar