måndag 7 juni 2010

Trött och hungrig

Jaåå då var jag hemma idag då, efter ett ovanligt långt pass emot vad jag jobbat tidigare, mycket bilkörning har det blivit idag. Rätt bra att köra själv för då lär man sig områdena bättre.

Nu trött och hungrig, rätt sent att äta nu, men har svårt att lägga
sig ner och sova med skrikande mage....

I morgon ska jag ringa eller maila facket samt maila och stämma träff med min chef då jag fick reda på att schemat som jag fått och bara är på halvtid nu helt plötsligt är det preliminära schemat, så nu är jag allt rätt grinig eftersom jag blivit lovad en heltid..
Men behöver jag så får jag väl dra in facket än om det känns rätt jobbigt då man är ny och inte vill göra så mycket väsen av sig.......

Nu soffan och varva ner lite

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar