måndag 14 juni 2010

Ingen rast ingen ro, bara gno gno gno

Japp idag har jag då haft min lediga dag och slitit ut soffan har jag inte gjort, nä det har varit fullt ös medvetslös idag.
Tanken var att bara ligga i soffan, kolla på tv och pilla mig i naveln, men då saker blivit eftersatta då jag jobbat fick jag allt ta tag med det idag ändå.

Dagens uppdrag: Tvättstugan, sortera tidningar, kasta sopor, laga mat, handla, dammsuga, promenera Zingo...

Jag har dessutom skickat mail till våran hyresvärd, polisen och Länsstyrelsen (angående gårdagens incident) och lite annat som är eftersatt i detta huset och då syftar jag på hyresvärden.

Nu blir det popcorn och ryggläge i sängen för att se ett program 19.00 som jag följer "Biggest Looser"

I morgon blir det introduktions dag på sommarjobbet, onsdag är jag ledig och på torsdag ska jag hoppa in och jobba extra på kvällen då en jobbar kompis ville vara ledig.

Maria

1 kommentar:

  1. Följer också Biggest looser och det blir spännande i morgon!!
    Du har fått gjort en hel del i dag du...

    SvaraRadera