onsdag 2 juni 2010

Japp då var man hemma igen då

Jobbade ju igår, inte gick brevid utan blev inringd då det är ont om personal nu.

Riktigt bra gick det om jag får säga det själv. Klockan 21.2o var jag hemma, lite i magen och vid 22.30 la jag mig för att sova, men ack vad illa det blivit med den biten i natt. När älsklingen steg upp i morse 04.50 vaknade jag och sedan somnade jag aldrig om innan min klocka ringde, det var tunga ögon ska ni veta.

Nu har jag slutat för dagen och det gick riktigt bra, men har varit enormt varmt, man ska ju inte klaga, men det känns då man jobbar och sitter mycket i bil eller är ute och går...

Dagens väder: Strålande sol, klockan 13.52 var det 23, 4 i skuggan

På agendan nu: Ringa bil verkstaden och se om jagfår hämta hem bilen

Skulle behöva dammsuga, men det känns som orken inte riktigt finns för det just nu, kanske ändras eller så tar jag det på fredag då jag har tvättstugan så är det fint på söndag då vi kommer hem igen.
Jo just det jag måste ju åka och titta till älsklingens föräldrars växter och trädgårdslandet, det får jag ju inte glömma.
Blev också förfrågan av en tjej i en annan grupp om jag kunde kanske ta något pass till henne nästa helg....
Försöker släppa detta med mitt krångliga sommar schema, än om det nu är svårt. Vi har ju informations dag den 15 juni så får jag inget nytt schema då eller veta något får jag väl trycka på min chef igen...

Vad ska ni göra idag?

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar