torsdag 3 juni 2010

Sol ute, sol inne, sol i sinne

Vilken dag, solen har lyst som en guld prick på en molnfri himmel...
Har ju jobbat idag, men vad gör det då man har ett jobb där man får vara ute och gå på dagarna och dessutom som idag sluta tidigt.........
Var först till affären idag och efter det tog jag en promenad med zingo, jag fick faktiskt färg på armarna, fast ännu fattas det en hel del innan jag kan kalla mig brun, har jag tur så kanske jag hinner dit innan jag börjar jobba som mest intensivt...

Annars har inget speciellt hänt, vi packar för våran resa till FALKENBERG i morgon, ska bli så otroligt skönt att komma iväg, romantisk helg i kärlekens tecken, det är inte illa det. Så håll tummarna för sol, för vem vet denna vilda norrlänning kanske då vågar ta sig ett dopp i havet.

Så sov så gott mina underbara läsare så höres vi i mörra..

Kram
Maria

1 kommentar:

  1. Åhåå...Falkenberg, du får berätta mer sen! ;) Kram å ha det så mysigt!

    SvaraRadera