lördag 5 juni 2010

Underbar morgon promenad vid havet












Det blev en rätt tidig morgon promenad, men vad gör det då man har sådan här härlig miljö att gå samt att vädret är på topp. Älsklingen fick sova och jag och Zingo vandrade ut bland sand dynerna.
Många människor i farten, samt hundar och en hel del för nyfiken hund att lukta på.
Han vågade på sig ett dopp på hund badstranden, han försökte till och med dricka vattnet men kände nog att salvatten inte var någon hit.
En hel timme var vi ute, nu blir det frukost ute i solen....
Maria

2 kommentarer:

  1. ja vad ska jag säga, verkar helt underbart, vilka fina bilder blir smått avundsjuk, men jag unnar er denna helg att ha det så underbart som det bara går, ska nu fixa mig en räksallad.
    många kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Ja det är underbart, vilket paradis jag kommit till....
    Önskar dig en underbar helg med mamma, hoopas räksalladen var god
    Kram

    SvaraRadera