måndag 21 juni 2010

Nä men hallå där


Ni tror väl bestämt att jag gått i ide, men det kan jag försäkra er att jag inte gjort..
En del av er kanske till och med har saknat att det inte skrivits så mycket som jag brukar göra.

Mellan varven blir det lite luckor här på bloggen, det stora hela ligger väl i att jag jobbar mycket och då jag väl är hemma så umgås jag med min älskling eller är för trött för att över huvudtaget blogga här...Fy på mig!

Hoppade in och jobbade till 13.oo idag, efter jag kommit hem åt jag, gosade med vovven och sten somnade i 1½ timme på soffan, nu känner jag mig helt groggy.
Men har tagit mig till spisen för att göra lite mat att mätta våra magar.
I morgon jobbar jag igen då en på jobbet blivit dålig och måste på doktorns inrådan stanna hemma....

Ska försöka hinna med tvätt, städning, packning och inköp av både mat och dryck, måste ju också försöka tänka ut vad vi ska äta på midsommar festen vi ska på....oj oj oj fullt ös medvetslös alltså....

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar