onsdag 23 juni 2010

God morgon världen

Den kom smygande igår kväll, som ett slag i ansiktet träffade den mig, har ju haft ont i nacken några dagar så det var väl inte konstigt att den kom HUVUDVÄRKEN.

När jag vaknade i morse var den fortfarande där och påminde mig..
Men vad gör det då man har tvättstugan och snart är midsommar och dessutom skriker mina lådor med underkläder att det sinat rätt rejält....

Ska dessutom gå brevid på jobbet idag, med start 13.30 till 21.15, men jag hoppas värken försvunnit tills dess...

Nu när promenaden med vovven är avklarad blir det frukost och en rejäl kopp kaffe, sedan ett besök i tvättstugan igen...


Maria

2 kommentarer:

  1. Hoppas värken går över fort! Å hoppas ni får en härlig midsommar! Vi ska åka till några vänner mitt på dagen där vi blir bjuden på sill å potatis. Blir sedan lite lekar å sånt. Framåt 17-18 tiden så åker vi hemåt å har planerat att dricka lite goda drinkar å äta ost å kex! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Låter som en jätte bra dag gumman!

    SvaraRadera