söndag 6 juni 2010

God morgon

Japp då har man ännu vaknat upp efter en rätt god natt i paradiset, solen skiner och den röda färgen på mitt skinn bevisar att det var väldigt bra väder igår och att jag satt en hel del i solen och stekte...
Älsklingen och min blivande man (ja inte ännu, men framöver någon gång) har just kommit hem efter promenad med Zingo....
Han ville ligga och dra sig i sängen så jag tror jag tar och gör frukost snart och sätter mig där ute, vill ju ta vara på varje minuten innan vi åker hem i eftermiddag, har ingen lust, men är ett måste eftersom jag jobbar i morgon...

Gårdagen var underbar och gick i kärlekens tecken, super god mat från Laxbutiken, byte av ringar med älsklingen och en sådan där underbar stämning som inte går att ta på. Kom på mig själv att bara sitta och le dumt och titta in i hans underbara ögon.
Så lycklig att det känns som jag ska flyga i luften...

Önskar er alla en underbar dag!

Maria

4 kommentarer:

  1. Låter härligt! NJUT!! Gratulerar till förlovningen!

    PS. Visste du att min sambo Fredrik är från Tranemo minsann... =)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Jag njuter allt jag kan ska du veta...
    Tack till gratulationerna Markus..
    Jasså du e tillsammans med en Tranemo bo du med, trevligt!!!

    Vi har fått jakpot du och jag!!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. God morgon,
    njut av dagen med fint väder, verkar bli sämre framöver en stund men framförallt njut av er nya situation som nyförlovade,
    kram mamma

    SvaraRadera
  4. Tack mammis, du e underbar

    SvaraRadera