måndag 7 juni 2010

Måndag morgon

Japp då var det en ny vecka då, hade ju hellre suttit nere i Falkenberg med älsklingen och bara njutit av att vara han och jag...
Men nu e man tillbaka i verkligheten igen.
Sov riktigt gott och länge i natt, behövdes efter en helg med dåliga sängar och lite sömn, har inte riktigt kommit igång än, nja förutom att morgon promenaden är avklarad.
Annars tar jag det lugnt, frukost har jag inte ens ätit ännu, dock börjat med att förbereda för dagens lunch med älsklingen...

Skrev igår ett mail till stället där vi beställt våra förlovningsringar, valde ju titanringar pågrund av att dom skulle vara hållbarare och bra för nickelallergiker, då jag inte gillade ringens färg då den kom har jag dock ändrat mig. Då kom nästa bakslag, efter att bara haft den på 1 dygn så upptäckte jag flera repor på den, så otroligt tråkigt då ringen är en symbol för vår kärlek och något jag vill ska hålla länge. Dessutom var graveringen slarvigt gjord och man kunde känna kanterna inne i ringen, något som jag då skrev och påpekade och fick till svar att jag fick skicka in ringarna så skulle dom fixa det.....

Så ni som vill beställa ringar över nätet, det finns bra ställen, men tänk er för och kolla upp dom noga, dock vet man kanske inte ändå vad man får....
Om dom inte gör något nu som att ta tillbaka ringarna så får vi väl i värsta fall framöver då bröllopet blir av skaffa nya ringar...

Dagens väder: Grått och regnigt

På agendan: Jobba 13.00-21.15

Maria

1 kommentar:

  1. Shit va roligt att ni förlovat er!!! Grattis grattis grattis!!! :) Men tråkigt med ringarna dock...hoppas det ordnar sig så ni får de fina ringar ni hoppats på!
    Det låter iaf som om du är väldigt lycklig Maria! det förtjänar du verkligen! Puss påre!

    SvaraRadera