tisdag 28 april 2009

Vad e det med mig?

Gud ibland blir jag bara så trött på mig själv, mitt liv och humör är antingen där uppe eller där nere någon mellan fas har jag sällan. Jag har lärt mig att aceptera att så är det, men jag vänjer mig endå aldrig med dalarna och tankarna som kommer med dom.
Jag har nämligen ett garnnystan av tankar och ideér som följt med mig under många år, mycket har att göra med att jag inte är nöjd med mitt liv, och ja såklart jag vet att det bara är jag som kan se till att jag får det liv jag vill ha, men hur lätt är det att få tummen ur och finna modet för förändring. Ett ord som kan vara väldigt skrämmande.
Nä idag e ingen bra dag alls, tror jag får ta och sätta på en kanna kaffe för att balansera upp mitt inre.

4 kommentarer:

  1. Såna dagar är inga bra dagar alls:(
    Hoppas du lyckas peppa dig uppåt med kaffe och sol.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Mie för dina ord.
    Ja ibland har man sina dagar, för mig är dom vardagsmat.
    Har nu fått i mig några koppar kaffe och tänkte ta en promenad med vovven för att slå bort tankarna en stund

    SvaraRadera
  3. Wow tack Markus för din komentar och att du valt att följa min blogg *L*

    SvaraRadera