onsdag 29 april 2009

Trött men glad i sinnet

Oj vad trött jag är nu och vilken träningsvärk jag kommer att ha i min kropp i morgon....
Med tanke på igår så gjorde jag en helomvändning idag. Har varit igång som ett litet flitigt bi sedan i morse. Det har städats och fejats, två tvättar har hunnits med, promenad med hund, klippning av gräset på mammas tomt + trimmning. Har dessutom varit och storhandlat + satt mina tropiska fröer i krukor......
Undrar vad morgondagen har i sitt sköte? Fast det har jag inte tänkt grubbla på nu, det får visa sig..Nu ska jag snart i alla fall krypa ner under täcket med en skvaller tidning och bara njuta.
Oj jag har ju glömt det bästa, solen har lyst som en eld här och min kropp börjar gå från albylvit till lite svagt mjölkchoklad färgad.
SOV GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar