söndag 26 april 2009

Söndag = Vilodag

Tycker det är en bra regel att söndagarna är veckans vilodag, då ska man ta sig tid att ladda batterierna för en ny vecka. Jag har absolut slagit fasta på det idag, har kanske lite att göra med att jag var på fest igår något som tar ut sin rätt, man är inte alls lika ung kroppsligen som man var för några år sedan än om man kan få för sig sådana saker efter några öl.

Det blev en kebabtallrik inne i stan och lite inköp innan jag åter kom hem och parkerade mig med en vattenflaska i soffan, fick någon timmes välbehövd sömn innan det var dax att gå ut och motionera både mig själv och hunden.
Nu några timmar senare har jag förflyttat mig från tv tittande i soffan till en stund vid datorn innan jag ska ta och krypa ner där under täcket.

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar