onsdag 29 april 2009

En spark i baken

Ja en spark i baken är vad jag behöver, och om ingen annan kan ge mig det så får jag väl ge mig själv en. Det är ju en hemsk vetenskap att dagar bara går med inget innehåll många gånger, man måste ju komma ihåg att det faktiskt är ens liv som flyger förbi.
Så efter denna frukosten, en promenad med vovven och en kopp kaffe så tänkte jag faktiskt ta järn grepp på den här dagen. Eftersom vi blivit berikade med en väldigt stor och varm sol idag så är min tanke att dra farm snabeldraken och flyga runt här i huset, har man hund så blir det en hel del hår, sand och andra konstiga saker som sedan fastnar under nakna fotsulor för att sedan följa med ner i sängen....
Så jag ska inte fastna här idag utan skynda på så jag får komma ut i trädgården, kanske blir det trädgårds pysslande, eller varför inte en bok i solstolen...
Återkommer senare på dagen..
Var rädd om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar