torsdag 30 april 2009

I`m in love with the Sun

Även idag har solens starka och intensiva strålar tagit sig igenom dom fluffiga molnen och berikat ännu en dag för mig. Jag har tålodigt väntat på den en längre tid nu, dels för att dagarna blir varmare och ljusare men också för den effekt som den har på mitt inre. Den tinar och värmer upp mig och får mig att gå mot ett sundare och mer positivt jag.
Är rätt stel i kroppen efter trädgårdsarbetet igår men tror endå att jag ska greppa handen om spaden och gräva lite i rabatterna och rensa ogräs från gången.
Har så svårt att bara ligga som en trasa i solstolen utan tycker det är skönast att vara i rörelse, dessutom får man ju mycke snyggare färg på kroppen..

Så alla ni där ute i cyberspace, ut och krama om SOLEN!

2 kommentarer:

  1. Så du har skaffat dig en blogg, kul, fina blom-bilder

    SvaraRadera
  2. Yes jag har blivit bloggare, bättre sent än aldrig..
    Kul att du gillade dom, väntar med spänning på din från resan nu

    SvaraRadera