tisdag 12 maj 2009

I kväll gäller det!!!

The 54th Eurovision Song Contest första semi-Final går av stapeln i kväll och inget skulle nog få mig att slita mig från soffan och tv:n en sådan här kväll, den är HELIG!
Jag håller absolut tummarna för mitt land Sverige, men jag är fortfarande rädd att andra inte kommer att gilla detta och att stor risk kan finnas att vi inte kommer till final i år vilket vore väldigt trist.

Det finns andra låtar i startfältet i kväll som jag tycker om, jag har plockat ut 5 stycken.
















Kan det inte bli kväll snart.....LÄNGTAR!!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Spännande ikväll!

    Man går in på klippet, men innan du kopierar html texten så klicka på det blå kugghjulet som betyder "anpassa", där kan du välja storlek på videoklippet, ta det som är 340 - nånting... =) Lycka till! KRAM

    SvaraRadera