fredag 15 maj 2009

GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag satt i soffan igår kväll och ville slita mitt hår eller gå där ifrån då jag satt och såg andra semifinalen i Eurovision Song Contest....MEN HERRE GUD kan dom kasta ut dom där programledarna snart, hyser ju inget direkt hopp om att det ska bli bättre tills på lördag..
Måste den manliga programledaren hålla fast sig i henne hela tiden, är han full, eller hon så smal att hon trillar omkull utan stöd, man kan ju faktiskt tro att dom är tvillingar så som dom ständigt sitter ihop. Och så det här flamsandet, skämt som kanske är kul för en 5-åring, och så det där dummandet med knappen då länderna som gått vidare skulle avslöjas.....HJÄLP
Men jag älskar ju musiken så på lördag sitter jag bänkad i soffan under protest....Väldigt bra låter med i år, med några undantag... Så spännande kommer det att bli

1 kommentar:

  1. Jag har inte sett ngn av semifinalerna så jag ser med spänning fram emot lördagen;)

    SvaraRadera