torsdag 21 maj 2009

Shop and you drop

Helt slut, men någon kasse fick jag allt med mig, 6 timmar spenderade jag dock utan jätte stor framgång, jag han med att prova kläder på 10 olika ställen, gud vad jobbigt det är att klä av/på sig hela tiden, och inte att tala om alla köer och alla som tänkte samma sak att idag var en utmärkt dag för shopping... hi hi

Dagens inköp: 1st munkjacka (grön med mönster) köpt på KappAhl, 3st trosor + 2st bh:ar, sedan blev det en svart kort kjol (som jag ska sy lite spets på sedan) köpt på Indiska, 4st olika örhängen och 1 ring på Ur&Penn. Ska skona er från att visa upp mit i dagens inköp (underkläder) så det blir inget BILDBEVIS.
Kläder för utgång nästa lördag och något till midsommarfesten hittade jag inte, och det var ju det jag var ute efter.

Det är vårmarknad i Lidköping i morgon, flera artister som uppträder och en massa spännande saker, så det blir nog stan i morgon med .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar