torsdag 28 maj 2009

I´m back


Rapsfälten här nere

Ja efter att ha varit frånvarande ett tag är jag nu åter tillbaka på min kära blogg.
Kan inte säga att det inte hänt något, så jag inte haft något att skriva om, tvärtom har det väl varit fullt upp så det inte funnits tid eller ork att skriva.


Mina dagar i bilder följer här nedan.


Blåsmusikens dag på torget i lidköping i lördags
Jag köpte denna kamera, fast i svart




Jag var i måndags till frisören och fick en välbehövlig färgning/klippning och röda slingor.


Jag har också varit och tattuerade in ett av mina eget skissade motiv på sidan av benet.

Har dessutom varit och värderat min skruttbil för att få reda på att jag knappt får något för den , inge bra att äga en importbil om man ska byta in den på bilfirma. Idag ska jag åka och provköra den kombi som jag sett ut så får vi se om det blir affär i morgon.

1 kommentar:

  1. Hej! Vi får ha en fest fram på, är lite mycket nu innan midsommar. Tack för förfrågan om helgen men fasters (jag) lilla älskling kommer och sover över i helgen, så får ta det lugnt med procenten:) Barnen har klassfotboll hela helgen också, men helgen 13/6 kanske vi kan ta lite singstar???

    SvaraRadera