torsdag 14 maj 2009

HÅRIGT VÄRRE

Hår....hår...hår...

Har haft skönhetsvård på hunden idag, tror jag kan kamma han hur länge som helst, det tappas nämligen vinterpäls nu och denna högen ( fick plats i en bajspåse ) kammade jag bort på en liten stund, man tycker ju att min lilla Zingo borde bli nakenhund av den behandligen, men icke alls. Jag lovar att jag kan få ihop lika mycket om jag borstar han i morgon. Vad han igentligen skulle behöva är ett rejält bad, skitig som få är han, men då han inte går in i duschkabinen så får han vänta till en riktig varm dag så jag kan tvätta av han utomhus, förra året blev det en kall avrivning vilket inte var så populärt.Trimmade till hans öron lite (ja håret alltså) och så fick öronen sig en rengöring, dom har han haft problem med sedan liten..



Så nu är mattes stolthet så fiiiin så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar