tisdag 19 maj 2009

Aj aj Aj

Jaha då har jag varit på uppföljning eller återbesök på kirurgen efter min knäoperation.
Farbror doktorn ( en karl i min ålder kanske) visst inte riktigt vad han skulle tro eller säga, då det inte var en sådan värst komplicerad operation och då jag borde vara igång och jogga sedan någon vecka tillbaka. Hmm jag som knappt kan gå utan att få skit ont och ett knä som stelnar och sväller upp. Han trodde då jag var väldigt stel och svullen och knappt kunde gå på en vecka efter operationen att jag fått en blödning i knät och att den hade hindrat knät från att hela sig med hjälp av mitt träningsprogram då musklerna i låret brukar ta stryk. Så ordenationen blev en kortisonspruta i knät, värktabletter och remiss till sjukgymnast. Och hjälper nu inte detta så sa han ärligt att visst får jag ringa och återkomma men han vet inte riktigt vad han då ska göra, så håll tummarna nu att detta går vägen...

Nu ska jag softa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar