lördag 2 maj 2009

Alive and kicking

Japp då har man slagit upp sin ögon och vaknat till en ny dag, hunden kutar runt i huset och tycker att direkt man bara vaknar så ska han gå ut..
Mamma tar honom idag så får jag vila mitt knä , för er som inte vet opererade jag det för några veckor sedan.
Näää jag ljuger inte, solen är här hos mig idag igen...himmelriket!
Kaffe...kaffe....jag behöver Kaffe....
Idag står en resa till Kinnekulle på agendan, i trakterna där har dom något som heter vårrundan i helgen där många öppnar upp sina hem, visar konst, säljer fika och mycke annat. Jag och mamma ska till Hannu Sarenström (kolla in hans blogg föresten) http://hannu-s.blogspot.com/ han har en jätte fin trädgård och är författare till flertalet trädgårds och mat böcker.
Oj måste komma ihåg att inte glömma kameran.

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Tack för titten och kommentar hos mej, visst är det roligt att fota och jag tycker Du visar upp en hel del fina bilder i Din blogg, men man kan ju göra lite mer med en sytemkamera så jag hoppas Du får tillfälle att skaffa en någon gång i framtiden, Du är så välkommen att besöka mej!

    Kramen //annette

    SvaraRadera