torsdag 21 maj 2009

Shopping

Ja om någon timme ska jag dra iväg till ett STORT köpcenter som heter Överby och se om jag inte kan hitta något nytillskott i min garderob.
Av någon konstig anledning så hittar jag sällan något då jag väl har pengar och vill unna mig något. Och skulle jag mot förmodan hitta något ska kan jag ge mig sjutton på att det inte finns i min storlek..hmmmm
Inte lätt att vara KORT & KOMPAKT....Alla toppar är avskurna under byst och för en med ordentliga rattar är inte det så smickrande då den kanten hamnar rakt över bysten. Om en klänning har trekanter där bysten ska stoppas in så ryms inte mina där. Och om det är smock(eller resår) över bysten ja då är den oftast för kort, eller så står toppen ut så mycket att det ser ut som jag är höggravid...Ja ni hör ju vilka problem jag har... ha ha ha
Om jag mot förmodan hittar något så lovar jag berätta det, kanske till och med lägga ut bildbevis (beror på hur modig jag känner mig)

1 kommentar:

  1. Samma problem här...:(
    hitta något och säg vart det finns...;)
    Ha en skön helg!
    KRAM

    SvaraRadera