onsdag 14 oktober 2009

Bonde söker Fru


Ja nu är det väl okej att berätta, dom flesta vet ju det redan endå...
Och kanske till och med såg en glimt av mig i förra programmet...
YES...det e sant, jag är med i "Bonde söker fru"
Jag fick ett infall förra vintern att skriva då jag tyckte det var en av bönderna som stack ut...gjorde det mest som en kul grej och ett infall...
Gissa om jag tappade hakan då telefonen ringde en dag och sa
-Ja hej vi ringer från Bonde söker Fru, det är så att bonden som du skrev till ska vi följa och han har valt ut ditt brev, så vi skulle gärna vilja se dig här på inspelningplatsen den 1 juli...

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad har jag nu gett mig in på, ska jag tacka ja och en massa andra frågor hann gå flyga igenom mitt lilla huvud...Nä tänkte jag sedan, dax att utmana sig själv att göra något man tycker e lite otäckt och samtidigt vara med om ett äventyr, för jag menar hur många får vara med om chansen att medverka i en STOR populär tv-serie???

Så i kväll lär ni se mig då bönderna går in i det vanliga rummet för att mötas av alla tjejer och killar i detta fallet då en tjej var med...
Finns mycket att berätta, men det sparar jag tills efter program serien är slut....med hänsyn till mitt skriftliga avtal med Tv4:a



Fler kort kommer då programmet slutas visas på tv

2 kommentarer:

  1. "en... tuff brud i lyxförpackning
    en tuff brud i snyggt fodral
    du är ett litet stycke dynamit
    maskerad till sockerbit"

    SvaraRadera