torsdag 22 oktober 2009

Tårar

Sitter och lyssnar på Jordan Sparks låt "Battelfield" och tårarna rinner längst mina kinder, låten handlar ju om varför kärleken alltid måste kännas som ett slagfält, själv känns det just som mitt liv är ett sådant...

Jag vet alla ni som känner mig blir ledsna när jag skriver sådant som detta, att ni blir oroliga......Tack för att ni finns för mig och bryr er...
Men just nu behöver jag bara vara ensam, så fort jag pratar med någon kommer klumpen i brösten och risken för tårarna.....
Jag behöver gå i ide en stund....dra täcket över huvudet och försvinna för en stund
Det blir för mycket helt enkelt, bägaren rinner över och alla beslut och måsten blir till slut för stora...

3 kommentarer:

  1. Känner igen mig i din känsla, ibland behöver man bara få vara... Man orkar inte prata, eller umgås eller någonting överhuvudtaget. Bara få va själv å älta å tänka...
    Hoppas det ordnar upp sig snart! Ring om du vill prata av dig! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ser du har piffat upp din blogg du med ;) Fint!

    SvaraRadera
  3. Japp nu har jag ändart bloggen igen..
    Jo så är det ibland vill man bara bli lämmnad ifred......Inge illa menat till alla dom som bryr sig om en alltså..

    Tack vännen för dina ord, japp ringer om jag behöver prata

    SvaraRadera