onsdag 28 oktober 2009

Ny dag, nya möjligheter

Ja jag tycker det låter så fantastiskt, vaknade upp utvilad och väldigt glad idag...
Ja ni som känner mig väl vet att jag kan svaja helt från ena dagen till den andra, är kanske därför jag också kan vara svår att få grepp om....
Ett frostigt täcke ligger som en skyddande värmeduk över gräsmattan och solens strålar har nu letat sig fram och dansar fram och bildar olika skuggor...
Mmm det är lite magsikt ute idag...

Jag ska snart göra mig i ordning, sedan blir det en träff med min kompis Linda på stan och lite ärenden, och absolut helt säkert en fika på något mysigt ställe.....

Så alla ni, gå ut och fånga dagen och gör den till din!

2 kommentarer:

  1. Va härligt att vakna upp och vara pigg och glad! =)
    Hoppas att dagen fortsätter vara så bra!

    SvaraRadera
  2. Ja faktiskt har dagen överlag varit som den kändes i morse, någon dipp, men inget allvarligt =)
    Kul föresten att du börjat följa min blogg Anna, alltid trevligt med nya människor

    SvaraRadera