tisdag 27 oktober 2009

Röran

Ja röran som hållt på att äta upp mig innefrån håller fortfarande på och gnager, inte på samma vis, men det finns fortfarande många tankar som bråkar och slåss med mitt inre..

Som så många gånger förr känns det som jag står och stampar på samma ställe, att jag inte kommer någonstans utan att risken är större att jag faller under ytan, du vet då du simmar och är så trött att du inte vet om du orkar hålla dig uppe...

Jag bråkar mot värken som håller på att ta över min kropp, viljan att träna, men att jag inte får det för mitt knä nu att jag måste ta hänsyn till det och ta det lugnt och gå till sjukgymnasten på fredag och höra vad hon säger. samtidigt som mitt knä jublar att jag inte tränar utan bara går 3 gånger om dagen så har min rygg/nacke det desto värre av att jag inte tränar...= ont där med

Innerst inne är jag lyckligare än jag varit på länge på grund av en person som kommit in och satt mitt inre i gungning, men samtidigt finns dom där andra tankarna där vilket har gjort att jag känner mig väldigt upp och ner i humöret, ena timmen vill jag dansa och sjunga mig fram på promenaden i det andra ögonblicket vill jag bara stänga dörren, släcka ljuset och vara för mig själv.....

Ni ser ju.......rööööörigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar