fredag 16 oktober 2009

Uppdatering från mitt lilla äventyr

Ja jag hade ju inte tillgång till dator på mitt lilla äventyr, så jag får skriva så här i efterhand..
Med lite stress i kroppen steg jag på bussen i onsdag 14 oktober i Lidköping mot Skövde, stressen blev ju inte mindre av att buss chauffören kom för sent och bussen lämnade 8 minuter sen...
Med tur så kom jag ju på mitt tåg ändå, skulle dela sov kupé med 2 stycken till, jag hamnade i mitten. Då jag var alldelens ensam i hytten då jag steg på så avnjöt jag en medtagen macka och kaffe på stående fot...
Natten var skit jobbig, jag har jätte svårt att sova på tåg över huvud taget och den natten blev det nog inte mer än mellan 30 minuter upp till 1 timmes sömn som jag fick..puhhh...
Trevligt då jag skulle på en anställnings intervju och sedan spendera hela dagen där, inväntande nästa tåg....

1 kommentar:

  1. Inga vidare bra förutsättningar för en bra intervju precis... Hoppas att de kunde bortse från eventuella sviter av en sömnlös natt och istället se till dina goda kvalifikationer istället!

    SvaraRadera