onsdag 28 oktober 2009

Hakan till golvet

Ja just nu sitter jag här med stora ögon, man får ju veta mycket om man har Facebook och denna överraskningen och nyheten fick mig nästan att trilla av stolen för detta hade jag ALDRIG trott.....
En tjej jag lärde känna genom mitt x (en släkting till han) vi har varit väldigt tighta, men så tappade vi någonstans den där kontakten, hon mådde dåligt, jag mådde dåligt och orkade väl inte varsamt ta hand om våran vänskap.....

Nu läste jag just på hennes status uppdateringar att hon visst fött en liten flicka..WHAT???????????????????? Jag visst ju inte ens att hon haft en kille och att hon blivit gravid....Jag kan faktiskt fortfarande inte fatta det......
Jag försöker kolla tillbaka i tiden, har jag värkligen inte pratat med henne på 9 månader, och varför har hon inte delat denna underbara nyhet med mig?

Jag måste erkänna det...SAKNAR HENNE och hennes son (sedan förut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar