onsdag 21 oktober 2009

Rörigt

Ja just nu är mitt liv väldigt rörigt, och inte så hälsosamt...
Mitt inre gör uppror och det visar sig genom att jag e så trött, gäspar hela tiden, känns som kroppen stänger ner och jag konstant skulle kunna sova....
Boven i dramat är tvånget från arbetsförmedlingen att söka jobb jag vet att jag i nuläget inte orkar jobba med, pågrund av mitt knä....
Just nu sitter jag i en sits som inte känns behaglig och från höger och vänster haglar remisserna som jag så länge fått vänta på, just nu när jag kanske inte blir kvar (fast jag vill) då kommer hjälpen som ett brev på posten...*suck*
Fick veta på arbetsförmedlingen idag att dom kan koda mig så att jag slipper söka jobb som läkarna anser att jag inte klarar av i nuläget, innan jag fått riktig hjälp..Men det gäller ju att hitta den läkaren som har förståelse och kan skriva ett sådant utlåtande.. Mitt i all röra som det inte vore nog, ska jag ta ett tufft beslut i morgon, samtidigt som jag måste hoppa på arbetsförmedlingens program på fredag för att inte bli utan pengar...
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 kommentar:

  1. All byråkrati är som gjort för att ge allergiska utslag.

    Hoppas d löser sig för dig och tro alltid på det bästa. Det är den enda styrkan vi människor råder över när d känns som jobbigast.

    Kram!

    SvaraRadera