torsdag 1 oktober 2009

Det har ordnat upp sig


Ja det har ordnat upp sig, kanske behövdes både jag och mamma ruskas om lite och förstå varandras behov lite bättre...
Jag hade bestämt mig att inte gå ut och parta loss något innan halloween festen den 31 oktober....Men har saknat mina vänner och kände att jag behöver nog lite party, lite djupa eller inte djupa samtal, lite vin under västen (konstigt ordspråk det där)........

Eftersom jag är, å nej jag vet inte om jag vågar säga det.....( e blond) så hade jag fått en rätt ful utväxt i mitt svarta hår, och så kan man ju inte se ut, så i kväll har jag haft skönhetsvård, noppat och färgat ögonbryn samt färgat håret...WOW det blev som en ny brud *ler*

Resten av kvällen spenderades i soffan under ett fluffigt täcke och ca: 30 tända värmeljus, gud vad underbart det är att se ljusets låga dansa och göra mönster och skuggor på väggar och tak......Och mysfaktorn är ju hela 100% hade varit fulländat om jag haft en mysig man att kramas med......
Nu väntar sängen och sköna drömmar, tyckte det såg ut som helmåne igen men jag kanske misstog mig, vi hoppas det för annars får jag inte sova något i natt....
Jaaa har jag inte berättat att jag e en varulv eller var det vargar som vaknade till liv ?

Sov gott alla underbara människor!

3 kommentarer:

  1. Vad kan jag säga... Skönt att det ordnade upp sig till slut mellan er två!

    Låter väldigt härligt att först få göra sig fin (wow! säger jag med) och också få känna sig fin och sedan bara kura upp sig i soffan, titta på skuggorna som rör sig på väggarna och inte göra något annat än att och bara njuta under det varma täcket!
    Hade jättegärna gjort dig sällskap om jag hade haft den möjligheten!
    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt att allt ordnat upp sig, såklart kan man bli iriterad och misförstå varandra då man bor ihop, men jag är inte långsint av mig och det brukar gå över lika fort som det dyker upp... =)
    Ja jag brukar ofta på helgen då jag bara är hemma, ta en lång het dusch och lite skönhetsvård, ta på mig mys pys kläder, tända ljus och brasan och kura ner mig under täcket...
    Hade ju som sagt varit trevligare med sällskap av dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack du! Det var ju rart sagt! Får be om en "reincheck" till nästa gång! :-)

    SvaraRadera