söndag 26 juli 2009

Söndag

Några dagar har dragit förbi sedan jag skrev, har varit fullt upp och orken att skriva har inte funnits där plus brist på dator...
NU har jag lämnat Skellefteå och befinner mig nu 9 km utanför Ume, ute på landet bland kossor och hundar...
Här kan jag gärna stanna, som liten spenderade jag mycket tid här ute hos mina kusiner, vi lekte i berget, hoppade i höet, hälsade på djuren...
Inte konstigt att jag trivs bäst just på landet i närheten till naturen..

I fredags var jag ute med mina barndoms kompis Linda, hennes syster och andra vänner. Först var det god middag och sedan blev det ett besök på innestället REX och som vanligt är det ingen man känner. Jo jag sprang ju på en annan gammal klasskompis och hennes man...
Var rätt mör i lördags efter 2 dagars festande...
I kväll blir det middag hos min moster då hon fyllt år i dagarna och flera i släkten dyker upp...

2 kommentarer:

  1. Hälsning :)
    Och stor kram...
    Ha en skön dag vännen!

    SvaraRadera
  2. koooom heeeeeemmmmmmmmmmmm

    linda

    SvaraRadera