torsdag 9 juli 2009

Irriterad

Ja idag känner jag mig allt lite irriterad..
Jag vet att min släkt kanske läser min blogg, men ni får ursäka att jag kommmer att nämna någon ur den nu, så ni får tåla kritik och stå vid era ord, man kan liksom inte bara spotta ur sig saker och ting och inte tro att folk reagerar.

Jag och mamma har ju tänkt åka upp till Norrland, mycket för att vi inte träffat släkt och vänner på 2 år, men också för att mamma fyller 60 bast i spetember, och en del i släkten tyckte ju att det var ju enklare om vi kom upp dit då alla var samlade där, visst det kan jag väl hålla med om, men jag tycker nog igentligen att fyller man år får väl gästerna masa sig ner dit man bor. Vi har ju faktiskt åkt upp vid störra födelsedagar...Men tydligare är det lättare för oss att vara mobila och flexibla.

Mamma pratade med en släktnings man igår och börja väl föra på tal att vi skulle komma upp, då kasta han ur sig att
-Du har ju en annan syster du kan bo hos, precis som vi inte var välkommna dit.
Visst mamma har en till syster, men dom har hund och flera tonåringar i huset och bor i stan
Dom vi hade tänkt bo hos, och brukar göra så bor på lanet, har hundgård, vilket är underbart då man har hund med sig upp och då kan få känna lite mer frihet...

I ren trots så kände jag att, nähä passar det inte så skit i det då, tappade faktiskt sugen en rejäl smula.

Och läser ni detta kära släkt, jag står vid mina ord och åsikter, och skriver dom inte för att såra, utan i ren besvikelse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar