måndag 20 juli 2009

Resan


Ja i morgon går min resa av stapeln, ni som tror att jag ska bort på något exotiskt resemål tror dock fel. Ja visst kan väl Västerbotten också ses som exotiskt på många sätt, renkött, älgkött, hjortron, västerbottensost, mygg och knott...'
Där finns allt....
Själv är jag född och uppvuxen där uppe och kommer alltid att kalla det mitt hem..
Ska bli enormt kul att träffa vänner, släkten och mina halsyskon som jag fåttt en chans att lära känna på nytt....
Mamma, jag och Zingo (min hund) kommer att sova en bit utanför Huddiksvall, så vi slipper köra dom 93 milen till Umeå på direkten och sedan ytterligare 10 mil till min morbror i Skellefteå, där vi ska göra vårt andra stopp på resan....

Ska försöka uppdatera bloggen så gott jag kan med text och bild...

Var rädd om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar