fredag 10 juli 2009

Festligheter

Ja i kväll blir det afterwork med några vänner på en restaurang i stan, fläskfilé buffé och en öl ska det bli.
Efter det så ska vi alla träffas hos en kille för lite förfest innan vi sedan drar vidare på andra äventyr.
Ska bli riktigt skoj, än om jag inte mår så bra idag så känner jag att nu är det bara att rycka upp sig för just nu behöver jag mina vänner och lite bus och glädje i mitt liv.

Så medans regnet öser ner utanför mitt fönster tänkte jag ta hand om mig själv lite.
Snart bli lite fredags lyx, fixa naglar, ansiktsmask, hårinpackning och lite annat...
Det är allt viktigt att komma ihåg att skämma bort sig själv lite i vardagen..

PAAAARTYYYYYY

1 kommentar:

  1. Men vad är det jag läser.....ska du ta en tur upp till Umeå? Det var ju såååå länge sen vi träffades nu så det vore superskoj att ses. Du måste lova att höra av dig om när du kommer.
    Många kramar från Linda (Mattias, Meja & Samiq)

    SvaraRadera