onsdag 8 juli 2009

Planera

JAPP då har jag hunnit in på min tredje kopp kaffe, ska snart ut med vovven på en liten promenad för att hämta posten, tänk om det trillat ner något spännande.
Annars sitter jag nu och planerar eller kollar lite information angående en roadtrip
till UME, har ju inte varit upp på 2 år nu och jag känner jag saknar verkligen alla vänner och släkten där uppe....
Nu har jag ju en bra rymlig bil med plats för min STORA hund och med AC, så nu ska resan gå lite mer smidigt, dessutom tänkte vi övernatta på halva vägen, blir väl någonstans där vid Huddik antar jag...
Så just nu kollar jag information på näten så får jag och mammis snacka ihop oss om resedatum och sådant när hon kommer hem.
Eftersom mamma fyller 60 bast i september tänkte vi fira henne i förskott då alla är samlade. Jag tänkte hålla i förtäringen, brukar vara mitt område, dessurom är det ju något jag älskar speciellt då man är många och får planera buffé....
Så nu ska här kollas recept och dyligt..... Jäklar vad kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar