lördag 11 juli 2009

Batteri på halvfart

Ja idag är mitt batterie på halvfart, var igår och åt fläskfilé buffé på Harrys, underbart gott och privärt. Bara 106 kronor med mat och en stor stark....
Efter maten väntade fest hos en killkompis, vi var nog nästan 18 personer.
Super duper kul, många kända ansikten men också en del nya, vilket bara är trevligt.
Utgång tror jag det blev runt 00.00, nja det höll inte på att bli någon för mig för när vi skulle gå och folk började göra sig klara sa jag till någon på festen att jag går på toa, när jag var klar och låste upp dörren kom jag ut i en mörk och tom lägenhet, ja då hade alla gått=(
Tur det finns mobiltelefon så jag kunde lokalisera gänget. Ute var det väl så där, efteråt var det väldigt pysigt......

Nu är det tv och soff slapp som hägrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar